Wydanie zaświadczenia na podstawie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnegogospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Bierunia
KARTA INFORMACYJNA
I. Nazwa sprawy
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane znajdujące się w posiadaniu Burmistrza Miasta Bierunia.
II. Wydział realizujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej, seg. B, pok. 214
III. Wymagane dokumenty:
1. Wniosek
2. Opłata skarbowa
IV. Termin realizacji:
7 dni
V. Tryb odwoławczy
Zażalenie do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu wydającego postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
VI. Opłaty
Opłatę skarbową w wysokości 17 zł dokonuje się w kasie urzędu lub na konto Urzędu Miejskiego w Bieruniu nr 46 1050 1399 1000 0090 3049 8563.
VII. Miejsce składania wniosku:
Urząd Miejski w Bieruniu- punkt obsługi mieszkańców, Bieruń Rynek 14 .
VIII. Uwagi:
Brak
IX. Załączniki
Wniosek
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Bieruń
- Pierwsza publikacja
- Bednarczyk Dawid 2013-03-28 10:20
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Agnieszka Szczygieł 2020-02-26 14:19
- Zatwierdzenie
- Agnieszka Szczygieł 2020-02-26 14:19