Kontrola Nr 2/2012
8 Kwietnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu - Komórki Organizacyjne Urzędu
1. |
Znak sprawy |
IK.1712.2.2012 |
2. |
Numer protokołu |
2/2012 |
3. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Komórki Organizacyjne Urzędu |
4. |
Adres jednostki kontrolowanej |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
5. |
Temat kontroli |
Poprawność opisywania dokumentów księgowych w związku z prowadzoną w Urzędzie ewidencją zamówień publicznych. |
6. |
Zakres kontroli |
2011 rok |
7. |
Daty przeprowadzenia kontroli |
29.02-16.03.2012 r. |
8. |
Rodzaj przeprowadzonej kontroli |
sprawdzająca |
9. |
Metoda przeprowadzonej kontroli |
wyrywkowa |
10. |
Wnioski/zalecenia pokontrolne |
Zobowiązać pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości do: 1. bezzwłocznego uzupełnienia i rzetelnej weryfikacji ewidencji zamówień publicznych za 2011 r. zapewniającej zgodność danych z dokumentami źródłowymi; zgodnie z „Instrukcją wydatkowania środków publicznych z budżetu miasta na zamówienia z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych dla których stosownie do art. 4 pkt 8 Prawa Zamówień Publicznych nie stosuje się" (załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Bierunia nr B-0151/202/07 z dnia 19.12.2007 r.), 2. przestrzegania zasady określonej w § 11 „Instrukcji wydatkowania środków publicznych z budżetu miasta na zamówienia z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych dla których stosownie do art. 4 pkt 8 Prawa Zamówień Publicznych nie stosuje się" (załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Bierunia nr B-0151/202/07 z dnia 19.12.2007 r.) zgodnie z którą: - każde zamówienie realizowane w formie zlecenia lub umowy, przed przekazaniem go do podpisania Burmistrzowi lub osobom przez niego upoważnionym, musi uzyskać akceptację poprzez parafowanie na wszystkich stronach między innymi pracownika Referatu Zamówień Publicznych. |