Kontrola Nr 1/2011
23 Lipca 20131.
Znak sprawy
IK.1712.1.2011
2.
Numer protokołu
1/2011
3.
Nazwa jednostki kontrolowanej
Urząd Miejski w Bieruniu
Biuro Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza
4.
Adres jednostki kontrolowanej
43-150 Bieruń, Rynek 14
5.
Temat kontroli
Realizacja wniosków i skarg mieszkańców gminy w 2010 roku.
6.
Zakres kontroli
2010 rok
7.
Daty przeprowadzenia kontroli
13.01-18.02.2011 r.
z wyłączeniem dni 24.01-28.01.2011 r., 14.02.2011 r.
8.
Rodzaj przeprowadzonej kontroli
problemowa
9.
Metoda przeprowadzonej kontroli
wyrywkowa
10.
Wnioski/zalecenia pokontrolne
1) Zobowiązać pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości do:
- bezzwłocznego przekazywania do Biura Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza dokumentacji świadczącej o terminie i sposobie załatwienia danej sprawy; zgodnie z art. 254 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kpa (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.),
- przestrzegania procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w rozumieniu Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kpa (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z dnia 8 stycznia 2002 r. (Dz.U. Nr 5, poz. 46).
2) Zobowiązać pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie rejestru skarg i wniosków do:
- podjęcia działań zmierzających do zwiększenia nadzoru nad gromadzeniem dokumentacji dotyczącej załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.