• język migowy
BIP
Grafika BIP

Kontrola Nr 1/2011

23 Lipca 2013

1.

Znak sprawy

IK.1712.1.2011

 

2.

Numer protokołu

1/2011

 

3.

Nazwa jednostki kontrolowanej

Urząd Miejski w Bieruniu

Biuro Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza

 

4.

Adres jednostki kontrolowanej

43-150 Bieruń, Rynek 14

 

5.

Temat kontroli

Realizacja wniosków i skarg mieszkańców gminy w 2010 roku.

 

6.

Zakres kontroli

2010 rok

 

7.

Daty przeprowadzenia kontroli

13.01-18.02.2011 r.

z wyłączeniem dni 24.01-28.01.2011 r., 14.02.2011 r.

 

8.

Rodzaj przeprowadzonej kontroli

problemowa

 

9.

Metoda przeprowadzonej kontroli

wyrywkowa

 

10.

Wnioski/zalecenia pokontrolne

1) Zobowiązać pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości do:

- bezzwłocznego przekazywania do Biura Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza dokumentacji świadczącej o terminie i sposobie załatwienia danej sprawy; zgodnie z art. 254 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kpa (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.),

- przestrzegania procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w rozumieniu Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kpa (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z dnia 8 stycznia 2002 r. (Dz.U. Nr 5, poz. 46).

2) Zobowiązać pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie rejestru skarg i wniosków do:

- podjęcia działań zmierzających do zwiększenia nadzoru nad gromadzeniem dokumentacji dotyczącej załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.

 

 

 

 

 

Drukuj
Liczba odwiedzin
381
do góry