Zarządzenia Burmistrza
-
2013-09-18
B.0050.211.2013
w sprawie zmiany planów finansowych na 2013 rok
-
2013-09-18
B.0050.210.2013
w sprawie zmian budżetu
-
2013-09-16
B.0050.212.2013
w sprawie: zmiany składu osobowego komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Remonty bieżące nawierzchni asfaltowych dróg na terenie gminy Bieruń - zamówienie uzupełniające".
-
2013-09-16
B.0050.209.2013
w sprawie: założeń do projektu budżetu miasta Bierunia na 2014 rok
-
2013-09-06
B.0050.208.2013
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr B.0050.130.2011 Burmistrza Miasta Bierunia z dnia 20 czerwca 2011 r. w sprawie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu
-
2013-09-06
B.0050.201.2013
w sprawie zmiany planów finansowych na 2013 rok
-
2013-09-06
B.0050.200.2013
w sprawie zmian budżetu
-
2013-09-05
B.0050.207.2013
w sprawie: powołania komisji do dokonania oceny i zakwalifikowania do zniszczenia, względnie przekazania na makulaturę dokumentacji niearchiwalnej (kat. "B"), znajdującej się w Archiwum Zakładowym Urzędu Miejskiego w Bieruniu
-
2013-09-05
B.0050.206.2013
w sprawie: powołania składu osobowego komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remonty bieżące nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Bieruń - zamówienie uzupełniające".
-
2013-09-05
B.0050.205.2013
w sprawie: powołania składu osobowego komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont ciągów pieszo-jezdnych i chodników na osiedlu przy ul. Węglowej w Bieruniu - etap I".