Kontrola Nr 3/2010
25 Lipca 2013
1. |
Znak sprawy |
IK-0913/3/10 |
2. |
Numer protokołu |
3/2010 |
3. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Referat Administracji Podinspektor d/s społecznych |
4. |
Adres jednostki kontrolowanej |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
5. |
Temat kontroli |
Kontrola prawidłowości przyjęcia i rozliczenia (sprawozdań) z wykorzystania udzielonych dotacji za 2009 r. w zakresie sportu kwalifikowanego oraz realizacji zaleceń pokontrolnych. |
6. |
Zakres kontroli |
2009 r. |
7. |
Daty przeprowadzenia kontroli |
23.IV.-19.V.2010 r. |
8. |
Rodzaj przeprowadzonej kontroli |
problemowa |
9. |
Metoda przeprowadzonej kontroli |
wyrywkowa |
10. |
Wnioski/zalecenia pokontrolne |
- stosować się do postanowień Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, - podjąć działania mające na celu wyegzekwowanie od Dotowanych kwot: 22,36 zł. oraz 0,01 zł. zgodnie z zapisami umów, - przeanalizować ponownie zasadność przyjęcia do rozliczenia dotacji faktury na kwotę 72,10 zł., - opracować wewnętrzną procedurę kontroli udzielanych dotacji celem wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości związanych z realizacją wykonywanych zadań, wydatkowaniem i rozliczaniem przekazywanych środków finansowych. |