Kontrola Nr 10/2012
8 Kwietnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu – Referat Administracji
1. |
Znak sprawy |
IK.1712.10.2012 |
2. |
Numer protokołu |
10/2012 |
3. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Referat Administracji |
4. |
Adres jednostki kontrolowanej |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
5. |
Temat kontroli |
Analiza dokonywanych zakupów i gospodarka magazynowa. |
6. |
Zakres kontroli |
2011 rok |
7. |
Daty przeprowadzenia kontroli |
17-27.12.2012 r. |
8. |
Rodzaj przeprowadzonej kontroli |
problemowa |
9. |
Metoda przeprowadzonej kontroli |
wyrywkowa |
10. |
Wnioski/zalecenia pokontrolne |
Zobowiązać Sekretarza Miasta do:
- powierzenia pracownikowi w formie pisemnej odpowiedzialności (...) aktualny zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności powinien być określony dla każdego pracownika,
- prowadzenia ewidencji zakupionych środków czystości z rozbiciem ich rozchodu wg pracowników obsługi, mając na uwadze zapis art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych kontrolę zarządczą w jednostkach sektora finansów publicznych stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów
Zobowiązać Kierownika Referatu Informatyki do:
- uruchomienia mechanizmów umożliwiających weryfikację kontrolę zarządczą w jednostkach sektora finansów publicznych stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów |