Protokół z dnia 14.04.2009
7 Sierpnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu i Jednostkach Organizacyjnych Gminy
1. |
Data protokołu |
14.04.2009 r. |
2. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Jednostki organizacyjne gminy. |
3. |
Tematyka kontroli |
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Bierunia z wykonania budżetu za 2008 rok na podstawie kontroli: 1. Wydziału Ładu Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydziału Gospodarki Komunalnej. 2. Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie miasta. 3. Bieruńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. 4. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 5. Bieruńskiej Spółki Wodnej. 6. Wydziału Inwestycji Miejskich i Remontów. 7. Wydziału Finansowego. 8. Realizacji Uchwał Rady Miejskiej w 2008 roku.
|
4. |
Skład Komisji Rewizyjnej |
Przewodniczący: - Sylwester Ficek Członkowie: - Anna Bogucka - Lysko - Andrzej Baron - Przemysław Major - Franciszek Zawisz |
5. |
Wnioski |
Po rozpatrzeniu „Sprawozdania Burmistrza Miasta Bierunia z wykonania budżetu za 2008 rok" Komisja Rewizyjna stwierdziła: - przy wykonywaniu budżetu stosowano zasady prawidłowej księgowości i rachunkowości, - nie nastąpiły przekroczenia wydatków budżetowych przez burmistrza, - wykorzystanie środków było zgodne z przeznaczeniem, - burmistrz nie przekroczył zakresu upoważnienia do zaciągania zobowiązań obciążających budżet, - nie nastąpiło naruszenie zasad udzielania dotacji z budżetu gminy.
Komisja Rewizyjna wnioskuje o udzielenie Burmistrzowi Miasta Bierunia absolutorium za 2008 rok. |