Protokół z dnia 13.04.2010
7 Sierpnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu i Jednostkach Organizacyjnych Gminy przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Bieruniu.
1. |
Data protokołu |
13.04.2010 r. |
2. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Jednostki organizacyjne gminy. |
3. |
Tematyka kontroli |
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Bierunia z wykonania budżetu za 2009 rok na podstawie kontroli: 1. Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie miasta. 2. Bieruńskiej Fundacji Inicjatyw Gospodarczych. 3. Bieruńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. 4. Wydziału Inwestycji Miejskich i Remontów. 5. Ośrodka Edukacji. 6. Wydziału Finansowego. 7. Realizacji Uchwał Rady Miejskiej w 2009 roku.
|
4. |
Skład Komisji Rewizyjnej |
Przewodniczący: - Sylwester Ficek Członkowie: - Anna Bogucka - Lysko - Andrzej Baron - Przemysław Major - Franciszek Zawisz |
5. |
Wnioski |
Po rozpatrzeniu „Sprawozdania Burmistrza Miasta Bierunia z wykonania budżetu za 2009 rok" Komisja Rewizyjna stwierdziła: -przy wykonywaniu budżetu stosowano zasady prawidłowej księgowości i rachunkowości, -nie nastąpiły przekroczenia wydatków budżetowych przez burmistrza, -wykorzystanie środków było zgodne z przeznaczeniem, -burmistrz nie przekroczył zakresu upoważnienia do zaciągania zobowiązań obciążających budżet, -nie nastąpiło naruszenie zasad udzielania dotacji z budżetu gminy, -Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach uchwałą nr 4100/IV/28/2010 z dnia 01.04.2010 roku wyraziła pozytywną opinię o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2009 rok. Komisja Rewizyjna wnioskuje o udzielenie Burmistrzowi Miasta Bierunia absolutorium za 2009 rok. |
|
|
|