Protokół z dnia 02.04.2008
7 Sierpnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejski w Bieruniu przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Bieruniu.
1. |
Data protokołu |
02.04.2008 r. |
2. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Wydział Finansowy |
3. |
Adres jednostki kontrolowanej |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
4. |
Tematyka kontroli |
Realizacja wydatków bieżących w 2007 roku, a w szczególności: 1. Wydatki poniesione na promocję miasta w 2007 roku. 2. Wydatki związane z utrzymaniem Rady Miejskiej poniesione w 2007 roku. 3. Podróże służbowe krajowe i zagraniczne pracowników Urzędu oraz radnych Rady Miejskiej. |
5. |
Daty przeprowadzenia kontroli |
18, 19.03.2008 r. |
6. |
Skład Komisji Rewizyjnej |
Przewodniczący: - Sylwester Ficek Członkowie: - Anna Bogucka - Lysko - Andrzej Baron - Przemysław Major - Franciszek Zawisz |
7. |
Wnioski |
- rozważyć możliwość przedstawiania i księgowania osobno faktur zakupów związanych z działalnością Rady Miejskiej oraz osobno związanych z działalnością Urzędu Miasta, w celu przejrzystej analizy kosztów ponoszonych przez Radę Miejską. |