Kontrola nr 15/2009
5 Sierpnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Urzędzie Miejskim w Bieruniu: Referat Administracji, Podinspektor d/s społecznych
1. |
Znak sprawy |
IK-0913/3/09 |
2. |
Numer protokołu |
15/2009 |
3. |
Nazwa jednostki kontrolowanej |
Urząd Miejski w Bieruniu Referat Administracji Podinspektor d/s społecznych |
4. |
Adres jednostki kontrolowanej |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
5. |
Temat kontroli |
Kontrola prawidłowości przyjęcia i rozliczenia (sprawozdań) z wykorzystania dotacji za I półrocze 2009 r. na zadania z zakresu sportu kwalifikowanego. |
6. |
Zakres kontroli |
I półrocze 2009 r. |
7. |
Daty przeprowadzenia kontroli |
08.IX.-10.IX.2009 r. |
8. |
Rodzaj przeprowadzonej kontroli |
problemowa |
9. |
Metoda przeprowadzonej kontroli |
wyrywkowa |
10. |
Wnioski/zalecenia pokontrolne |
-dokonać prawidłowego rozliczenia z Dotowanym kwoty 250,00 zł., -dokonywać rzetelnej weryfikacji przedkładanych sprawozdań i kontrolowanych faktur (rachunków) pod względem formalnym i rachunkowym. |