Kontrola Nr 15/2004
5 Sierpnia 2013Informacja o przebiegu i efektach kontroli przeprowadzonych w Wydziale Finansowym
1. |
Numer sprawy: (Numer protokołu) |
15/2004 |
2. |
Nazwa jednostki kontrolowanej: |
Urząd Miejski w Bieruniu Wydział Finansowy |
3. |
Adres jednostki kontrolowanej: |
43-150 Bieruń, Rynek 14 |
4. |
Temat kontroli: |
Kontrola opisu faktur przez kierowników jednostek organizacyjnych w pierwszym kwartale 2004 roku. |
5. |
Daty przeprowadzenia kontroli: |
5 - 9, 13.04.2004 r. |
6. |
Zalecenia pokontrolne: |
Zobowiązać kierowników jednostek organizacyjnych oraz samodzielnych pracowników Urzędu Miejskiego do ścisłego przestrzegania postanowień Zarządzenia Burmistrza Nr B/86/2003 z dnia 31.10.2003 r. w sprawie Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, w szczególności do: - precyzyjnego opisu na fakturach dokonanej operacji gospodarczej, - powoływania się na aktualne ustawy (np. „Prawa o zamówieniach publicznych"), - podpisywania i pieczętowania pieczęciami imiennymi złożonych podpisów. |