Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Informacja w sprawie podatku rolnego, od nieruchomości, podatku leśnego

KARTA INFORMACYJNA

I. Nazwa sprawy

Informacja w sprawie podatku rolnego, podatku od nieruchomości i podatku leśnego

II. Wydział realizujący:

Referat Podatków

III. Osoba prowadząca sprawę:

Anna Bednarczyk, Joanna Kozub

IV. Wymagane dokumenty:

1. Informacja w sprawie podatku rolnego (wzór do pobrania poniżej),
2. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości (wzór do pobrania poniżej),
3. Informacja w sprawie podatku leśnego (wzór do pobrania poniżej).

V. Termin złożenia informacji:

Do 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, wygaśnięcie lub zmianę obowiązku podatkowego

VI. Tryb odwoławczy

Odwołanie przysługuje od decyzji w sprawie wymiaru podatku do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Bierunia, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

VII. Opłaty

brak

VIII. Miejsce składania wniosku:

Kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Bieruniu

IX. Uwagi:

Brak

X. Załączniki

brak.

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: FNP II [ 3 ]
INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 603
15-12-29 13:52
176.61KB
INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1295
17-01-03 14:59
195.22KB
INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 620
15-12-29 13:51
320.48KB

Redakcja strony: Informacja w sprawie podatku rolnego, od nieruchomości, podatku leśnegoRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 0

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl