Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej - UM Bieruń

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-11-27 14:02:36
Redaktor: Bienioszek Grzegorz
Opis: Modyfikacja treści strony

KARTA INFORMACYJNA

I. Nazwa sprawy

Żądanie stwierdzenia nadpłaty w podatku

II. Wydział realizujący:

Referat Podatków

III. Osoba prowadząca sprawę:

Barbara Jeleń

IV. Wymagane dokumenty:

Wniosek w sprawie stwierdzenia nadpłaty w podatku (wzór do pobrania poniżej)

V. Termin realizacji:

Prawo do złożenia wniosku o stwierdzenie nadpłaty wygasa po upływie terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego

VI. Tryb odwoławczy

Odwołanie przysługuje od decyzji w sprawie stwierdzenia nadpłaty do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Bierunia, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia

VII. Opłaty

Brak

VIII. Miejsce składania wniosku:

Kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Bieruniu

IX. Uwagi:

Brak

X. Załączniki

1. Skorygowana deklaracja podatkowa,
2. Dokumenty na potwierdzenie okoliczności uzasadniających złożenie wniosku.

Drukuj
Zamknij