Biuletyn Informacji Publicznej - UM Bieruń
Data wytworzenia: | 2024-06-24 14:27:11 |
---|---|
Redaktor: | Kucz Magdalena |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Karta Informacyjna
WNIOSEK DO PROJEKTU AKTU/ WNIOSEK O ZMIANĘ AKTU/ WNIOSEK O SPORZĄDZENIE AKTU/ UWAGA DO KONSULTOWANEGO PROJEKTU AKTU
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchmości.
III. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości - segment A, II piętro, pokój nr 204.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:1. WNIOSEK DO PROJEKTU AKTU/ WNIOSEK O ZMIANĘ AKTU/ WNIOSEK O SPORZĄDZENIE AKTU/ UWAGA DO KONSULTOWANEGO PROJEKTU AKTU
2. Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
V. TERMIN ODPOWIEDZI:Do 1 miesiąca.
- Nie przysługuje.
VII. OPŁATA:Nie pobiera się opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej.
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU:Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu (parter, segment B) lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego
ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń lub na adres elektroniczny: e-mail - urzad@um.bierun.pl/, ePUAP - /Bierun/SkrytkaESP).
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu.
X. ZAŁĄCZNIKI:Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: