Biuletyn Informacji Publicznej - UM Bieruń
Data wytworzenia: | 2024-05-21 11:50:02 |
---|---|
Redaktor: | Kucz Magdalena |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Karta Informacyjna
WNIOSEK O SPORZĄDZENIE/ZMIANĘ PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
II. WYDZIAŁ REALIZUJĄCY:Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchmości.
III. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości - segment A, II piętro, pokój nr 204.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:1. Wniosek o sporządzenie / zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
Do 1 miesiąca.
- Nie przysługuje.
VII. OPŁATANie pobiera się opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej.
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKUWniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu (parter, segment B) lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego
ul. Rynek 14, 43 - 150 Bieruń.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu.
X. ZAŁĄCZNIKI:Mapa terenu w skali 1:1000 lub 1:2000.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH