Biuletyn Informacji Publicznej - UM Bieruń
Data wytworzenia: | 2023-02-13 15:40:36 |
---|---|
Redaktor: | Musialik Katarzyna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
KARTA INFORMACYJNA
Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Anna Gawlica
- Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
- Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 § 1 Kodeksu cywilnego
- Oświadczenie o udostępnieniu informacji, o której mowa w art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody (dotyczy spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych)
- W przypadku gdy nieruchomość stanowi współwłasność, a wszyscy współwłaściciele nie są wnioskodawcami wymagana jest pisemna zgoda od pozostałych współwłaścicieli nie składających wniosku
- Zgoda właściciela terenu, jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym.
- Zgoda pozostałych współwłaścicieli nieruchomości w przypadku występowania współwłaścicieli nieruchomości
- Rysunek lub mapę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości
Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Bierunia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie powinno zwierać: zarzuty przeciw decyzji, określać zakres i istotę żądania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Nie pobiera się
- Kancelaria Urzędu Miejskiego w Bieruniu
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia
w kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem poczty
BRAK